Information


SALGS- OG LEVERINGSVILKÅR

Leverancer
Leverance sker, hvis ikke andet er aftalt, mod kontant betaling eller efterkrav.
For leverancer mod faktura, kræves af os bevilget kredit.

Betalingsvilkår ved fakturering
Normalt 10 eller 30 dage netto efter fakturadato. Efter forfaldsdag debiteres rykkergebyr.

Leverancevilkår
Leverance sker frit fra vores lager. Leverance udføres på mest rationelle vis og debiteres køber.

Transportskade og erstatningsregler
Varer med synlige transportskader skal anmeldes omgående til chaufføren ved modtagelse. Med kopi af denne anmeldelse kan ProAudioGroup transportforsikring påberåbes. Varer som er beskadiget under transporten uden synlige spor på emballagen, anmeldes til ProAudioGroup indenfor 7 arbejdsdage. ProAudioGroup erstatter så varen på passende måde. (Læs mere under Information og rutiner).

Priser
Leverancedagens priser gælder. Priser angivet på hjemmesiden er eksklusiv moms.

Prisændringer
Vi forbeholder os retten til prisændringer uden foregående varsel.

Åbent køb
Vi tilbyder under normale omstændigheder ikke åbent køb på vores produkter. Har man alligevel i overensstemmelse med en sælger, købt varer på åbent køb, forventer vi os at produktet ikke er brugt til andet end at vise kunden og evt. afprøvning. Er produktet ikke i nystand når det modtages retur, vil der blive et afdrag ved kreditering. Vitilbyder aldrig åbent køb på software.

Emballage
Frit hvis ikke andet angives.

Garanti
Vi tilbyder 2 årsgaranti mod fabrikations- og materialefejl, hvis ikke andet angives (Apple undtaget). Garantien omfatter ikke fejl som er opstået gennem indgreb i apparatet, fejlagtig indkobling eller fejlagtig betjening. Garantien omfatter ikke transport- eller rejseomkostninger. Udførlig fejlbeskrivelse, bilag der styrker indkøbsdato og alt tilbehør såsom strømforsyning etc. skal vedlægges. Garantireparationer udføres kun på værksteder godkendt af os (se vilkår forreturnering af varer under ”Information og rutiner”.

 

RETURHÅNDTERING

ProAudioGroup arbejder efter et RMA system, for at kunne tilgodese en bedre service for det konstant stigende antal produkter vi ekspederer. Det kræves derfor i alle (med undtagelse af Clavia, se instruktioner for Clavia længere nede i dokumentet) henseende at man udfylder en RMA-ansøgning og afventer RMA-nummer hvis man ønsker at returnere en vare. Ingen produkter kan altså returneres, uden et gyldigt RMA-nummer.

De returvarer som ikke opfylder kravene, vil blive lagt til side og gennemgået senere og desuden blive debiteret en omkostning på op til 175 kr. ex. moms pr. produkt der behandles. For at undgå dette, bedes I derfor læse følgende information nøje igennem og følge disse retningslinier til punkt og prikke.


Sådan returnerer du en vare til ProAudioGroup

1. Udfyld nøje en RMA-ansøgning, for at modtage et RMA-nummer.

2. Når du har udfyldt RMA-ansøgningen, tryk ”Send ansøgning” i bunden af siden.

3. Afvent RMA-nummer samt returfragtseddel (sendes til den emailadresse der er angivet i RMA-ansøgningen).

4. Udskriv og påfør den fremsendte returfragtseddel på pakken (RMA-nummeret fremgår på returfragtsedlen).

5. Sørg for pakken er klar til afhentning (Er pakken ikke klargjort når chaufføren afhenter, vil du blive debiteret DKK 70,00 for omkostningen afen ekstra afhentning). Herefter skal du ikke foretage dig yderligere. Vi har booket afhentningen for dig.

6. Så snart pakken er ankommet til ProAudioGroup, fremsendes en bekræftelse på modtagelse, og yderligere informationer vil følge.

 

RMA Ansøgning – send os en email